zondag 26 mei 2019

Schoendoos als verjaardagscadeau

Moet je binnenkort naar een feestje en weet je niet wat te geven? Dan is het volgende misschien een goed idee! Uiteraard kun je altijd een eigen kaartje maken en dit van een zelfgemaakte omslag voorzien, maar er zijn veel meer mogelijkheden. Weet je niet hoe je een omslag maakt? Lees dan zeker nog eens het blogpostje van vorige dinsdag (hier)!

Een hele tijd geleden was er een fantastische vriendin van mij jarig. Ze gaf een feestje en ik vulde een schoendoos. Ik probeerde zoveel mogelijk persoonlijke dingen in de doos te stoppen. Een pak suiker hoor ik je denken? Ooit gingen we eens bij haar en haar man eten. Er stond stoofvlees op het menu. Ze had gelezen dat je er wat suiker moest aan toevoegen, maar terwijl ze me lachend aankeek, wist ik dat het helemaal mis was gelopen. Er was zomaar even een halve kilo in haar pot met saus verdwenen :). We hebben er alles aan gedaan om het stoofvlees nog wat minder zoet te maken, maar de brok suiker verkruimelde (met veel hilariteit) tussen onze vingers. Het huisje aan de rechterkant is een spaarpot want ze waren aan het sparen voor een nieuw huis (dat er nu stilaan aan zit te komen)!


Je kunt de ideeën zo gek niet bedenken, vul de doos met allerlei leuke spullen en herinneringen. Ik kan je verzeker dat iedereen wel van zo'n cadeautje houdt.

De doos voorzag ik trouwens van een laagje servetten. Waarom? Dat zie je hieronder!




Waar ik de servetten vond, dat weet ik jammer genoeg niet meer.
Maar eens je er een pakje gekocht hebt, kun je wel een paar dozen beplakken. 

Veel plezier met dit idee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten