donderdag 2 mei 2019

Een opkikkertje voor iedereen die het kan gebruiken

Een paar jaar terug werd er bij een nicht van mij borstkanker vastgesteld. We gingen in die periode een paar keer op bezoek en op één van die momenten knutselde ik het volgende in elkaar. Het stelde misschien niet veel voor, ik wilde gewoon tonen dat ik er voor haar was.

Uit groen papier knipte ik twee kikkerpoten en een kikkerkop. Op het hoofd plakte ik twee wiebeloogjes en tekende ik met zwarte stift een mond.


Ik zocht een glazen pot met een groen deksel en plakte daar een groen blad rond. 
De kop bevestigde ik achteraan, de poten onderaan. 
Van de poten maakte ik nog een paar en plakte die aan de zijkanten van het dier.
De voorkant voorzag ik van een toepasselijke tekst.


De binnenkant van de pot voorzag ik natuurlijk van heel wat opkikkertjes...



Misschien een idee als jullie eens iemand een hart onder de riem willen steken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten