zondag 5 april 2020

Euro's worden hartjes

Vorige zondag vertelde ik al hoe ik kartonnen schriftjes met flockfolie pimp. Wil je dit blogpostje nog eens opnieuw lezen, scrol straks dan zeker nog eens naar beneden!

Een schrift zonder een extra zakcentje is maar een goedkoop cadeau en daarom plak ik het geld dan aan de binnenkant van de kaft. Voor mij net iets origineler dan gewoon in een omslag tussen een kaartje. Uiteraard zijn er tal van mogelijkheden om die biljetten op te kleven, maar ik plooi ze meestal in een hartje. Op het internet vind je makkelijk hoe dat moet en je moet echt geen ware origamikunstenaar te zijn om de euro's in een hartvorm te krijgen. Zelfs ik kan het :). Volg gewoon het stappenplan hieronder...

Afbeeldingsresultaat voor geld hartjes vouwen

Ik plakte ze dus al in een schrift, maar er zijn ook nog veel andere mogelijkheden... Zo maakte ik een T-shirtje voor de eerste verjaardag van een buurmeisje en plakte ik de centjes in de het doosje onder het kledingstuk. Van een verrassing gesproken... :).



Veel plooi- en plakplezier! De krijgers zullen er sowieso tevreden mee zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten