dinsdag 18 juni 2019

Kroontjesdoos met strips

Op een verjaardagsfeest toekomen met een gepersonaliseerd cadeau, ik vind het wel fijn. Daarom maakte ik een paar jaar terug een kroontjesdoos voor mijn oudste nichtje. Ze hield toen (en nu nog wel een beetje) van Jommeke en ik kon een aantal van deze strips voor een prijsje op de kop tikken. Naast het zakcentje dat ik haar bij elke gelegenheid geef, gaf ik die keer ook de volgende doos...

Omdat het wat snel moest gaan (zoals zo vaak) werden de punten van de kroon heel snel geknipt. De volgende keer zou ik ze toch beter aftekenen want nu ziet het er volgens mij wat slordig uit.
Met letters van een Boekenfestijn of een pot uit de Hema kleefde ik haar naam op de doos. De strips pakte ik in een bijpassend papiertje in en Cathelin was er heel blij mee. Een hele tijd later zag ik doos trouwens nog altijd op haar kamer rondslingeren. Joepie :).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten