donderdag 6 juni 2019

Een hapje gaat er ook altijd in

Recepten voor hoofdgerechten en vooral desserts komen hier vaak voorbij, maar ik deelde nog nooit eentje voor een hapje. Nochtans heb ik hier een favoriet. Ik kreeg het als laatste avondmaal van mijn vriend (waardoor het soms wel wat pijn doet als ik ze nu zelf maak), maar ik vind ze nog altijd heerlijk. Ik heb het over een toastje met camembert, appel, basilicum en paprikapoeder.

Ingrediënten

Rechthoekige toastjes
Camembert
Appel
Citroen
Basilicum
Olijfolie 
Paprikapoeder

Werkwijze

Snij schijfjes appel en besprenkel die met citroensap.
Snij de camembert in dunne plakjes.
Leg op elk toastje een schijfje appel en een plakje camembert.
Versier met een blaadje basilicum en een snuifje paprikapoeder.
Overgiet met een beetje olijfolie.
Zet de toast gedurende 2,5 minuten onder de grill. De kaas moet licht gesmolten zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten