dinsdag 1 november 2016

Van start met blogje vier!

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vandaag is het dan eindelijk zover. 
Gietjes Maksels en Baksels gaat van start! 

Je kan wel stellen dat ik niet meer aan mijn proefstuk toe ben want dit is al mijn vierde blogje dat ik uit de grond stamp! Voorlopig is mijn oudste virtuele kind Gietjes Corner het populairst, maar ik probeerde ook al van de andere twee iets te maken. Zo stak ik de afgelopen weken heel wat tijd in Gietjes Weetjes en ook Gietjes Boekies en Movies kreeg de laatste dagen een update. Ik ben dus helemaal klaar voor hoofdstuk 4: een blog met Maksels en Baksels.

Wie Gietjes Corner van het begin volgt, weet dat ik eigenlijk heel veel hobby's heb. Naast schrijven en lesgeven heb ik ook vier jaar naailes gevolgd en probeer ik wat te tekenen en te schilderen. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om creatieve cadeautjes te fabriceren. Vroeger deelde ik dat allemaal op mijn eerste blog, maar daar kwamen vooral onderwijsmensen langs en die hadden meestal gewoon oog voor mijn schoolmateriaal. Daarom ben ik een kleine twee jaar terug begonnen met het opsplitsen van mijn berichten. Alle weetjes vind je nu op Gietjes Weetjes, alles rond films en boeken op Gietjes Boekies en Movies en nu dus alle recepten, knutsels, tekeningen en schildertechnieken op Gietjes Maksels en Baksels. Ik hoop jullie elke week opnieuw te verrassen met iets creatiefs, lekkers of handigs!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten