donderdag 25 april 2019

Verjaardag met taart en zakgeld

Ik hou ervan om origineel uit de hoek te komen, maar ach, wat is dat vaak moeilijk. Op Pinterest zie je dikwijls fantastische dingen passeren en dan komt het erop aan om op tijd aan een cadeautje te beginnen. Laat dat nu echter één van mijn zwakke punten zijn... Ik heb eigenlijk echt wel een leider, een bewaker nodig als het op die dingen aankomt. Maar sinds ik alleen woon trek ik mijn plan wel, maar loopt het soms toch wat fout. Daarom heb ik altijd een noodoplossing. Als het tenminste om een Bourgondische jarige gaat ;).


Werkwijze

Een tijd terug kocht ik plastic schoteltjes bij AVA.


De rand beplak ik met munten. Hier kun je uiteraard variëren: goeie vriend - minder goeie vriend :).


Ik kocht ook van deze kaarsjes (bij Hema als ik me niet vergis).


Dan bak ik een stukje taart (of cakejes of wat dan ook), leg ik dat op het bord en zet er de kaarsjes op. 
Zeker voor kinderen is dit een heel fijn cadeautje want dan mogen ze blazen :). Maar ik heb er ook al enkele volwassen vrienden blij mee gemaakt!


Inspiratie wat taart of cake betreft nodig? Kijk dan zeker eens op mijn pagina 'Recepten - Nagerechten'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten